No matter what you say or what you do, when I'm alone I'd rather be with you

Heej! Har inga bilder från Lights-helgen men jag kan säga att det var en sjukt bra kväll. Tappade bort mina vänner efter 5 min men hittade snabbt nya och sköna människor, med 15 000 festande människor var inte det så svårt att hitta sig en i alla fall. Det var en konstig natt minst sagt och en jobbig dagen-efter men men. Fan vad kul jag hade en viss stund under kvällen iaf!! Många knepiga saker hände som är väldigt roliga nu.
I veckan nu så tog det mig några dagar för mig att inte vara helt slut hela tiden. Igår kväll var det middag för personalen på Njuta på Bryggan i Hjo och vi hade så himla roligt! Blev en del drinkar och dans. Idag är jag konstigt bakis haha, kan inte förklara hur jag känner mig. Nu sitter jag och kollar julkalendern och har bara tagit det lugnt hela dagen. Nästa helg är det födelsedags-fest för bror min i Göteborg. 
Childish Gambino – 3005 & Sidney Samson & Martin Garrix – Torrent är mina favoriter just nu. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback