Can't be better than this

Har haft en fet helg på Smögen med så otroligt härliga människor!! Går knappt en minut utan att man skrattar. I torsdags kom jag till Allis, var med på bootcamp(haha) och sen åkte vi till Smögen på fredagen och började dricka ganska tidigt och slutade väldigt sent, Nause spelade där, träffade även kompisar från Skövde, massa nytt folk och grymt väder, lördagen ägde också, och även söndagen!!! Kom hem idag och har inte haft min mobil på ett dygn för att jag råkade tappa den i ett glas vatten...inne i en båt....bakis som fan.... as kul som fan....tappade den inte i det stora havet runt oss...utan i ett litet glas.... Det var jätte roligt då men grät lite grann nu när jag kom hem... men är så äckligt trött nu xD Fast alltså min mobil funkar nu, och mår för jävla bra skulle jag väl säga. Har så konstiga bilder på min mobil och det var typ roligast att få tillbaka den pga det. Nu sitter jag och pratar och dricker lite vin med min storebror och hans vänner. MÅR BRA :-) träffar Mirre senare också och det ska bli så kuuueeell!!!!
PUSS alla badjävlar/skrattsther. Lägger upp bilder när jag har tid broes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback