Vi två hör hemma, i ett rum med inga andra, om jag var 10 år yngre, skulle jag inte behöva dig längre

Vilken jobbig men samtidigt rolig onsdag. Började med att både jag & Elvira trodde att vi skulle ha sovmorgon eftersom att vi ska ha det varannan onsdag(!!!!) förutom just idag då, jävla typiskt. Efter skolan drog vi några tjejer till Pim's, åt en god kycklingsallad där och stannade ett tag, väldigt skönt. Sen ringde pappa och då mötte vi upp dom och såt ite sen var det dags för utvecklingssamtal! För er kanske det tar en kvart, men för mig har det alltid tagit minst 1 timma, även idag. Det är jobbigt, tar bara till mig det dåliga, vet inte varför, men så blir det i alla fall. Nu ska jag fortsätta skriva in engelska redovising som ska vara klar imorgon, så mysig puss på det, har även naturkunskaps prov. Hejdå godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback