Things are quite unreal to me now

Öhhhh tjenare! Nej men tja. Hej. Aaaah, hejsan! Hallå. Idag är det onsdag och jag har haft en cepe dag, mina favvo byxor gick sönder idag pga av att jag skulle låtsas vara sur och gick lite fortare än Mirjam och då hoppade hon på mig och då ramlade jag och då ramlade hon på mig och då gick dom sönder. Det va jätte roligt tills jag såg hålet och att jag blödde... Ska inte vara så depp men va fan...favvo byxor som sitter precis rätt är inte sånt man ofta hittar precis, men jag skyller inget på Mirjam(fettzor), nejnej! Det är hur kallt som helst ute, så jäkla hemskt, tror jag var nära på att frysa till döds... Nej men, joo... Nu ska jag lägga mig i sängen fast innan det så ska jag borsta mina tänder och allt det där! Vi har flrresten inga sovmorgonar på torsdagar längre, hur mycket hemskare kan de bli undrar jag... Inga mer möten med morgan, känns ju super kul, jätte skojsigt....NOT. Nu måste jag faktiskt ta mig härifrån! Ha det jätte skojsigt alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback