November 4th

Jag längtar o jag längtar. Då släpps Lil Wayne ut från fängelset, lycklilyckii lyckli varje dag. Han fyllde år i förrgår, nej.. i måndags, grattis i efterskott! Plus att hans nya album kom ut, I Am Not A Human Being, love it.
Vi slutade för ca en timma sen och då åkte jag hem hit och hörde något ljud från vardagsrummet och ser en fågel flyga runt som en toke!! Jag blev jätte rädd o ringde Olof(låtsaspappan) oså kom han hem o släptte ut den. Fattar inte hur den kom in eller nåt men jag vågade inte göra något. Kunde inte äta då så jag ska ner o äta nu, kanske äter tonfisk mackor, mmmmums. Idag ska jag träna också klockan halv åtta, zumbaa, gymkort o grejer. Japp! Nu ska jag gå ner och äta som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback