no doubt that I miss you

Nu sitter jag på mitt rum hemma hos pappa o bara tar det lugnt, komer hit för ett tag sen och det vi gjort är att hyra film, äta tacos, kolla Idol, kolla filmen, vi hyrde I love you, Philip Morris. Alltså, jag tycker inte den va så speciell, lite rolig kanske men jag trodde den skulle vara roligare. Filmen va rätt lång så nu sitter jag vid datorn o ska kanske snart sova faktiskt. Är trött, frusen o hostig. Hemska hosta som aldrig försvinner, den har pågått ända sen slutet av sommarlovet, inte lika hemsk som nu har den inte varit men skitsamma, den är hemsk iaf. M jjaaa, hejdå o godnatt.
Det va en gammal bild där ja! från gamla lägenheten i Hjo också.... vill bo där igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback