Long time ago!

Hehehhe, va ett riktigt bra tag sen jag skrev här.. aja, tänkte passa på nu men det får bli snabbt för klockan kvart övr fyra tar jag & Mirjam bussen in till Skövde för att sedan ta tåget halv sju till Borås! Saknar min pappa ganska mycket faktiskt, så det ska bli kul :) Alldelesstrax ska jag börja packa o ladda hem några låtar!
Skolan har ju börjat och jag tror att det kommer gå mycket bättre för mig nu än förra året! Har fått nians mattebok nu osv! Så det känns jätte bra! Jajajaja, slut på babblet. Ha en bra held så hörs vi kanske mer sen :) PUSS
Lägger upp en bög bild på mina bögiga bacon vänner, en gammal bild, eller iaf sen i tidiga våras!
Miss you Louise!! HEJDÅ nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback