GRATTIS MAMMA

Hej, idag är det den 26 september 2010 & jag mår.. bra. Bättre än förut iaf. Min dag har spenderats mest med min mamma Suzanne som fyller 43 år idag! Och med mina kusiner. Jag hade en bra kväll igårkväll, mycket skratt och mycket frysande men det gick bra. Kvällen började lite smått hemma hos mig med mig, Angelica & Mirjam och senare kom Simon och Nils. Efter en stund gick vi ut och hade roligt, jag hade det iaf! Va lite fler folk nere vid stadsparken så där va vi en lång stund. Har tyvärr inga bilder från igår men jajajaa. Det va jävligt kul att träffa Angelica också, henne har jag saknat!! Min andra hjärnhalva kan man väl säga. Aja, ska fortsätta vara med min kära mamma lite, hadegött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback