En skön söndag ändå

Jag trodde det skulle bli en jätte jobbig dag med innehållet trötthet och surhet men jag har lyckats vara ifrån det idag. Mammas födelsedag också ju så det klart jag e glad! Jag blev även skit gla när jag ser min bror, William göra entré i dörren. Det första jag tänkte va, ja, nu kommer vi sitta hela natten o bara tjata o dricka cola. Han bor i Arvika så vi ses nästan aldrig så nu har vi suttit på trappan utanför o i soffan i några timmar. Skolan börjar om fem timmar o jag ska upp om fyra ungefär.. får väl se hur det går med det men jag och William ska hjälpa varandra med det för vi är lika sämst o han skulle också upp imorgon. Jaa, ville bara uppdatera mig lite grann, ska kanske sova nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback