Dricker coca cola

Hej jag ligger i min säng, kollar val debatt och dricker coca cola. Jag älskar att bara ligga o jag har inga problem med att göra det jag gör just nu. Det har precis vart helg och jag har haft en skön o rolig helg. Den började med att vi tre: linnea, mirjam oså jag kollade idol och sedan pirates of the carribien :) som sagt kollar jag på debatten och såhär har jag aldrig sett peter jidhe så seriös haha nej nu e det slut.. jaja sen blev det lördag och vi åkte in till Tibro för att kolla dm och redan åkte vi hem till adde i igelstorp! Det va kul :) på söndagen låg jag o Mirjam o sov o kolla lost nästan hela dagen, det va riktigt skönt. Idag har jag varit i skolan och sen tränat! Nu ska jag väl sova om jag inte råkar sätta på en film... Ha det brau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback