Det har skett igen

Jag fick nästan tårar i ögonen utav att se resultat, det hemska jag inte ville skulle hänt.
Nu får vi väl antagligen kanske kvarsittning i gymnasiet, låter det bra? Va? Jävla folkpartister, ni har ingen jävla respekt för ungdomar. Usch, sd har även kommit in i riksdagen. Sämsta valet någonsin, hela allas liv.. hela mitt liv iaf. Tack så mycket Sverige för att ni förstår för oss ungdomars liv, såg att på en poinionsmätare hade dom som vart 65+ röstat mer på Alliansen än dom unga. Typiskt, vill att vi ska leva lika hemskt som dom gjorde på sin tid. AAH. jag får panik, som ni märker syftar jag mest på folkpartiet och deras skol åsikter. ÅÅÅÅÅÅH. det är öveer nu.
tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback