Vem kan skilja från vännen sin

Utan att fälla tårar? -Inte kan jag iaf! Usch va jobbigt det va igår, det är jobbigt nu tycker jag tom. Känner mig ganska löjlig eftersom ingen annan än jag själv fick ju uppleva det där, alltså det va inte ens så märkvärdigt iof men jag bara storm trivdes. Nej nu vill jag inte prata om det. Gick till skolan idag och kände mig bara sjukt trött och slängde på mig jätte fula kläder och ful toffs/bulle. Under skoldagen hade vi prov i Svenska, tror tyvärr inte det gick så bra... Efter skolan traskade vi hem till mig och åt nåt och började plugga nästan direkt på SO provet som är imorgon! Är super nervös för jag vill verkligen få VG i det. Vi "råkade" somna och sov i en trekvart ungefär and then åkte vi till dansen! Det va kul men jag har varit så himla trött idag som sagt så lite jobbigt. Nu när jag kom hem sprang jag till tv apparaten och satte på tv4 och kollade på Sverige-Holland och det gick verkligen inte bra idag, 4-1... Hoppas ni gör bättre nästa gång på hemma plan om ett år! Haha, jaja, ska plugga lite mera SO nu. Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback