Time to pretend

CHEERIO! Hur ere?? Jo men tjenare, de e fan bra asso lite små nervös men annars så funkare.
Jag har gått i skolan idag och bara varit nervös ungefär hela tiden, har ju redan berättat att vi skulel ha provsjungnig idag och det hade vi minsann! Usch, alltså jag vet inte ifall det gick bra eller inte, får reda på ifall jag blir lucia kanditat idag! På mobilen komemr jag få svaret, skiiiit nervös. Jaja, ska inte tänka på det hela dagen.
Vi åker till Borås idag vilket känsn skönt, gillar att komma bort härifrån. Vi ska bara ta det lilla lugna ikväll och kolla Idol och några tjej filmer, blir mysigt och bra. Åker dit med MirjaN vilket blir ännu bättre, hoppas på kina mat dessutom, det bara vattnas i munnen när jag tänker på det, mmmmGOTT!Ska upp & packa nu. Hörs säkert senare, pusslilussi. So long
Så snygg så jag skulle kunna äta upp dig snygging.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback