Taggad taggad, jag är taggad!!

Tjolahooopp! Idag är det torsdag och det innebär att det är fredag imorgon(logiskt)... Jag har längtat efter denna fredag nu i en vecka, ska bli sjukt roligt. Iaf idag så har det varit en vanlig skoldag och efter skolan vart det lucia övning, va tvungen att gå lite tidigare för att hinna med bussen till Skövde. I Skövde hade vi tänkt att hitta något roligt tills imorgon, man ska klä ut sig, men vi hittade nothing. Fast nu har vi kommit på en annan idé som ni får reda på någon dag, kommer säkert någon bild! Vi tog en fika också och jag smakade något jag faktiskt aldrig smakat, snickers kaka! Det va gott. När jag kom hem åt jag lite kina mat igen och sen kollade/kollar jag lite på bröst cancer fonden, känns bra att vi i Svergie ger så mycket pengar. Härligt! Just nu kollade jag in på Mirjams gamla gamla blogg och hittade den där fina Haiti låten och jag minns hur mycket jag älskade den. Jaja, nu ska jag fortsätta sitta vid datorn och sedan packa lite inför imorgon! Puss
Oooh god, i really miss the summer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback