SUPER MARIO NINTENDO

Godmorgon mina kära läsare! Jag & Mirjam sitter i min soffa här i Borås och spelar nintendo. Vi har spelat huur länge som helst, eller alltså ända sen vi vaknade vid klockan tjugo i ett och igår kväll också dessutom. När vi kom fram så åkte vi till Young Thai och hämtade mat, världens godaste mat, godare än Peking(en annan kinaresturang i Borås) Alltså den är så god så att ah, jag vet inte vad. Aja, skitsamma. Jag fick ett sms igår som det stog: Grattis Esther! Du har blivit lucia kanditat. Vi ses på onsdag för fotografering, hör av dig om du inte kan! Iiiiiiiih va glad jag blev!!! Så kul, det är liksom en grej jag egentligen velat sen långt tillbaka så det va/är kul. Så dit ska jag på onsdag och sedan varje torsdag. Nu ska vi spela vidare så tar vi dagen som den kommer. Have a nice saturday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback