Skank-a-tronic Punkadelica

HOFFMAESTROs nya album har kommit ut på Spotify & Lil Waynes. Har mycket att se fram emot denna kväll som just blev planerad lång. Åhh, nästa ska kolla upp när HOFFMAESTRO kommer nära mitt liv någon gång snart och då ska jag minsann se och lyssna till deras fina låtar. Aa, sitter även och laddar hem lite ny musik till min supersnygga mobil (ironi) som är splitterny och jättehel (dubbel ironi). Happ, imorgon har jag möte med Sovmorgan från åtta till halv tio. Diggar honom alltså. Diggar det skämtet om Sovmorgan jag drog idag, det gjorde min dag typ nästan. As grymt.
Kollade nyss på Kungarna av Tylösand. Bra program, det är ett underhållnings program enligt mig, enligt alkoholhatare är det ett dåligt program för ungdomar.. Orkar inte skriva om det.
Checka nyss in Topshops nya saker, jag ska nog aldrig göra det igen om jag inte vet att jag ska köpa något just då. Alltså jag kan väl bara säga att jag är kär i mycket mer än hälften av deras kläder/smycken/skor osv. Underbara saker, helt klart.
Åh.. förlåt jag bara pratar strunt. Godnatt på er som ska sova/sover.
''Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback