Sen hon sa: Ha de bra, han sa: Ah, ja ska

Hur höööögt vill du fara du-du-duuu ouooo yeeee
Du behöver rap inga problem de e sånt vi fix.
Spelas i högtalarna just nu, har fått mitt egna lilla rum som jag stor trivs i. Han som egentligen bor här är någon annanstans och då får jag låna hans rum, snällt. Har redan lyckats göra det stökigt, ska städa, lovar. Igårkväll ankom.. heter det så? skitsamma, vi säger så. Igår kväll ankom jag till Arvika ca halv åtta då satt det två snälla människor i bilen och en William och då åkte vi till ica, nej jag orkar inte vara såhär specifik som jag är, efter det o sen o blabla. Jag hade en trevlig kväll igår och nog mest beroende på att alla här är så snälla! Skulle inte tänka mig att någon utav ndom någonsin sagt något elakt om någon, fast ja, det va iaf det intrycket jag fick igår! Vilket e bra enligt mig.
''''''''''''''''''''det är svårt qatt skriva på det här konstiga sättet jag liger på, oj såg jag nu haha sämst, orkar inte ta bort det där''''... Hah, nej men ska väl gå in och väcka William strax eller kanske somna om, vaknade trots allt klockan halv nio imorses... Not my style. Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback