LuCia LuCia

Vilken fin och faktiskt bra dag jag har haft. Jag har känt mig snäll och allmänt lycklig. Dagen började med sovmorgon och hur bra är inte det? Jo superb. Visst sen hade vi ett två timmars idrotts pass men det gick an. Efter skolan, tio över tre va det dags för lucia övning! Det gick bra tycker jag och imorgon är det provsjungning för dom nior som vill satsa på att bli lucia. Snacka om att jag e nervös eller. Shit. Jaja, jag ska göra mitt bästa och sjunga Nu tändas tusen jule ljus, en fin liten jul sång som jag sjöng mycket när jag va liten. Nu lär Mirjam sig den på piano och and shes awesome! Efter övning så ska vi kolla vidare på tjej filmerna som vi lånade av Oda igår & invänta en din vän som kallas Simon. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback