Jag tror ingen...

Förstår hur mycket jag trivs här. Hela gänget, allihopa är så sköna. Plus att dom flesta har as sköna dialekter. Jag hade jätte roligt i fredags, jätte kul i lördags och jätte skoj idag. Det har varit en helg som man vill uppleva om och om igen, även fast vi liksom mest tagit det lugnt så tog jag det bästa beslutet nånsin att åka hit. Aja, tack så jätte mycket alla er här på skolan, jag kommer tillbaka snart, det lovar jag. Usch jag vill verkligen stanna men ändå åka för att träffa min allra bästa vän men ändå stanna för att jag levde livet på ett bra sätt här. Haha ingen kanske förstår men ja. Nu måste jag sova, upp tidigt imorgon. Tack för skönt häng nyss också. Ingen av er här läser detta vilket kanske 9 andra läsare gör, för så många har jag ungefär per dag! Proud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback