It's saturday

Ja, det är det. Imorses åkte jag in till Skövde tjugo i tolv för att sedan åka vidare ända till Göteborg. Vi va på brunch och sen åkte vi till en stor skoaffär, fast inte många snygga skor men jag köpte ett par balla leopard träskor... dom är balla, promise. Efter detta åkte vi till hem till Borås och köpte kina mat och hyrde film, Sebbe. Den verkar bra, iaf det jag hört av andra. Så nu har vi ätit och ska kolla på filmen, The Mask går på tv så vi fastnade för den lite... Kanske spelar lite nintendo efteråt också! Ha en bra lördag förresten! Puss :) (berättar mer om igår antingen ikväll eller imorgon)

En söt bild från igår, jag på vänster sida, Sofie i mitten och Kaysa till höger om Sofie då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback