G, G, G & G!!!

Japp, jag har fått G i matte, tro det eller ej, men det har jag! Jag är så jäkla stolt alltså, finns nog inget bättre än det just nu. Shiiiit, det är som att man har bestigit Mount Everest två gånger!!! Jag fick 14/20 på A-delen och då var det tre poäng ifrån godkänt men sen på B-delen så fick jag 20/40 då, sammanlagt, jag hade alltså sex rätt på det svåra provet!!! MYCKET tack vare min underbara vän Mirjam, tack så jävla mycket för all din hjälp.
Idag har det även varit skoljogg, hemska hemska sak. Människoplågeri kallas det. Skojar inte, alltså vi gick typ 8km tror jag... I massor av regn. Bläu. Fast alltså jag kan inte vara annat än glad! Hihi. Love this feeling. G G G G!!! Vilket fult inlägg, men jag bryr mig eeeej, sköööntsomfan.
One old picture of me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback