Fått en flaska i huvvet

Hej kvällen. Idag är det måndag om om några få timmar blir det tisdag. Min måndag har mitt tänkande varit, helg, helg och helg. Jag vill ha helg. Men jag har också haft/har ett beslut att tänka igenom... Antingen så ska jag åka till Arvika och bo hos William över helgen eller stanna här i Hjo och hoppas på att det händer något i närheten. Saknar William, gillar att vara med honom, vi är ganska mycket lika på sättet. För er som inte vet så är William min bror, så det är väl kanske inte så konstigt att vi är lika men nästan för lika och så är det ju oftast inte mellan syster och bror. Anyways, jag ser faktiskt inte fram emot en lång skolvecka till. Efter skolan idag så gick jag hem och åt sen kom Mirjam och då åkte vi ner o träna. Skit gött! Blir inte av så ofta men nu ska jag ta tag i det. Efter träningen åkte jag hem och åt och sen duschade jag. En låång o härlig dusch. Nu ska jag äta lite till och sen somnar jag, godnatt på er alla mina jätte många läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback