Boorr Borr Boråss

Idag ska jag & Mirjam åka till Borås och vara där över helgen, ska bli myyys. Kanske blir något tripp till Götet också, vem vet. Vi fick sluta tidigare idag också pga av något vilket va jätte skönt så efter att vi slutade gick vi hem till Mirjam och har bara tagit det lugnt sen dess. Ska strax åka hem till mig o packa lite. Juste! Vi hade ju spanska prov idag och det gick ganska bra tror jag faktiskt, kunde det mesta. Hoppas det inte är så att jag gjort fel på allt och har stora förväntningar om ett bra betyg.. som har hänt förut fast i matten då. Anyways så ja, kanske tar med oss kameran men vi hörs väl! Blir inte dator lösa :) Puss
En pigg mig!

Och en ännu piggare Misse!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback