Gryningspyromanen

Hej fars dag! Har inte kunnat fira min egna pappa men min låtsas pappa har jag minsann firat lite grann.
Min helg har sett ut såhär:
Fredag: Myspys med min bästa vänner, Linnea & Mirjam.
Lördag: Slö hos mig innan "ickeslö"/party hos Amanda. Tackar så mycket för kvällen, härligt folk!
Söndag: Vaknade, gjorde frukost till mamma och Olof och senare mötte jag mina vänner för att sedan gå ner mot pingstkyrkan, där Julians minnestund hölls. Usch, det var inte kul... Men jag tyckte det var fint utav alla er som kom.
Efter det åkte vi hem till Linneas place och tog det lugnt ett tag sen gick jag hem och åt god mat och sen städade jag mitt rum och nu sitter jag här...
Helt ovärda bilder att lägga upp eftersom man knappt ser någonsting... sämsta mobil kameran nånsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback