Oh I hate spanish

Det är så jääkla tråkigt, får damp. Varför jag jämt skriver på spanskan och inte alls annars i skolan så är det för att vi har haft datorer på varje spanska lektion nu ett tag, och jag är klar med själva presentationen men jag vågar inte ge den till henne... eller det har jag redan gjort men alltså vi har vikarie idag och då är det lika bra att hon tror att jag inte är klar. Vi var nyss hos Linnea och åt gott, sen gick vi ner hit till skolan igen... Kände mycket för att skita i det men sånt gör ju inte jag! Så här är jag igen. Igår så skrev jag ett jätte långt inlägg på min mobil men jag tror jag somnade när jag skrev det för sen när jag vaknade så kollade jag på min mobil och då har jag skrivit massa men jag tog bort det, hehe. Aja, jätte kul blabla. Efter skolan åker vi hem till Mirjam och spelar lite wii och pluggar fysik ska vi göra också. Har prov på det imorgon, jätte kul verkligen... Men aja, orkar inte skriva mer. Puss på er, ha en bra lill lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback