Du bad mig ta kärlek lätt som en vind

Håkan Hellström – Vid protesfabrikens stängsel
Jag är så jäkla trött men om jag somnar då vet jag hur bra det kommer gå på SO provet imorgon... inte bra alltså. Vi bestämde att vi skulle ha prov i SO veckan innan praoen och det klart man glömmer av sånt, och så säger han det idag, fuck tänkte jag som säkert många andra i min klass också tänkte. Det handlar om första världskriget vilket jag inte alls är intresserad av så det känns väl också lite sådär... Och när jag kom hem var jag tvungen att äta något och så kollade jag på Hannah Montana vilket jag inte var tvungen till men jag var så trött och nu har jag satt mig här vilket inte heller är så jävla bra kanske men jag orkar verkligen inte, är helt slut, Plus att jag har tandvärk?! Det gör jätte ont även i halsen, elelr alltså precis under den tanden så inget är kul. Och vädret har vart sämst idag också så jag har faktiskt inte haft en alls bra dag idag och sen så ska svenska novellen vara inlämnad på onsdag är inte ens hälften klar, alltså shit. Jag är typ körd, fuckelifuck... Nej men nu måste jag la ta tag i det här. Jag känner typ såhär, PLUGGA/SOVA hmm oooh jag skulle gärna valt sova, kanske jag gör en stund... måste duscha också. Blä på mitt liv just nu, inget, eller jo, fast bara en grej kan göra mig glad, eller två kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback