No worries baby

nu ska jag berätta om min helg! fredag innebar skövde en stund, sen hem till mirjam. på lördags kvällen åkte vi in till skövde, va kul ibland men kanske inte för en del..jaja, shit happens som man säger. vi va där några timmar sen åkte vi hem. idag jobbade jag på förmiddagen, sen gick vi o hämtade mirjams mobil som hon glömde på bussen igår så hitta tomas den så hämta vi den hos honom sen, vi har sån tur ibland=D mja, nu sitter jag här och hela dagen har jag tänkt på mina tre prov i veckan.. usch orkar verkligen inte. fysik.kemi OCH svenska. hur kommer det gå, jag kommer ju blanda ihop allt, shiiiettt. får la tänka lite positivt o göra mitt bästa. längtar redan till nästa helg./e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback