torsdag o jag är sjuk!

Igår hade jag hög feber och värsta hals onten och en förkylning på de! Jag hatar verkligen att vara sjuk, det är bara onödigt jobbigt. Missar en massa i skolan också vilket inte är bra för mig nu, speciellt inte att missa matten.. Dom säger att ifall jag inte gör det bästa ja kan o verkligen tar tag i de så kan det nog bli iv för min del o det är ju inte så kul. Jag har inte så jäkla bra betyg kan jag ju säga, kanske jag redan berättat om så jag orkar inte säga det igen. Idag om ja mår lite bättre senare så ska jag ta en promenad med min kära vän Mirjam. Nu ska jag sätta på en bra film o äta frukost och hoppas på att mamma kommer hem med en räkmacka senare,så himla gott! osåå en gammal bild slänger vi in här då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback