Dagen efter

Esthrella - min spotifylista som äger jag älskar den mer än allt.
Just idag är man inte stark! Sjuk och sånt där shit. Lyssnar på massa ny musik och massa house och det gör mig sjukt taggad inför imorgon! Två goa vänner har nyligen fyllt 18 år och ska ha fest imorgonkväll. Det kommer bli sjukt roligt tror jag! 
Skolan har ju börjat och jag har redan varit borta två dagar haha... Vi började i tisdags med kamp och parad genom stan och alla sjöng och var taggade inför kvällen! Var ine världens roligaste utgång, men det var verkligen inte tråkigt! Sov hos Martina och vi alla bestämde oss för att stanna hemma på onsdagen haha. Torsdag var jag i skolan i 2 timmar, knappt. Idagsjukanmälde min mamma mig innan jag ens vaknat haha. Okej, hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback