Give it up for love

Vill bara åka utomlands nu. Sitter och lyssnar på våran Ayia Napa party lista vi hade där och kan inte låta bli att bli as cp taggad och jag vill bara vara där och ta ut all jävla fucking energi som jag gjorde där. Älskar Napa :-P I helgen blir det nog kanske lite annorlunda ifrån vad jag hade tänkt innan, imorgon kanske jag åker till Skärhamn istället och fester där, kräftskiva hos pappa på lördag och softar as mkt på söndagen sen, låter perfekt i min hjärna. Men aa, borde inte lyssna på sån här musik just nu, för borde plugga, borde bestämma mig var jag vill praktisera i vår osv osv. Kan inte bestämma mig. Ska även ta en promenad sen tänkte jag, och sedan vara barnvakt antagligen, cash is king ffs. Oki puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback