You make my days Håkan


"Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig"

"Och det känns som jag gett allt jag kan ge, ändå har jag inte hittat vad
jag letat efter, jag har varit i alla städer, letat efter dig"

"Och du va sötare än dom, men jag slängde
bort de igen, jag slängde bort nån slags vän"

"Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!"

"Men jag går inte isär, när jag går med dig"

"Får jag veta vad du tänker på? Skulle du råna en bank för oss två?
Om det är så låt mig veta , om det är nej så går jag"

"Och vad vet du om när hjärtat kan bränna
För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva"
"Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan"

"Mina vänner säger vakna upp 
Och sluta tänk på det 
Men vad vet dom, nu är nån annan än jag närmare 
Livet innan det kunde jag, utan och innan 
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade"

"Det gör inte ont, så länge du är med mig"

"Du säger har du tändstickor, ja tillräckligt om,
du vill bränna ner Stockholm"

"Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig"

"Oho för natten som skriker ja!
när morgondagen skriker nej!"
"Oho Ray Charles som sjunger " Let's get stoned!" från sin sjuksäng"

"Där går nån annan istället för dig, där går nån annan än vi"


"och att dina ord i natten är det enda som når in,
Jag vet inte vem jag är, jag vet att jag är din"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback