Two Is better than One

Jag har haft en riktigt bra helg med riktigt goa tjejer! Egentligen har jag inte direkt tid att skriva men, bara lite snabbt. Bilder kommer antagligen också, kanske här, kanske på facebook. Räknade förresten nyss ut att det är 26 veckor kvar till sommarlov men hade tydligen lite fel och visade sig att det var 20 istället! Det va roligare att veta än min uträkning! Just nu skriver jag klart min novell vilket är lite jobbigt, för jag har skrivit om en personlig sak så det tar lite tid om vi säger så. Ska väl sova snart också och äta lite kanske.
Det är tråkigt med ett inlägg utan bilder tycker jag...så det här va inte så skoj. Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback