I never wanna see you unhappy

torsdag har innebärt skidåkning i Falköping med skolan, det är faktiskt riktigt kul att åka skidor men också rätt jobbigt.. annars har jag inte gjort så mycket idag, skulle egentligen jobbat men jobbar imorgon ist vilket inte kankse låter så mycket bättre men jag kunde inte idag. nu ska jag duscha och sen öva lite på mina spanska glosor tills imorgon, ska faktiskt bli bättre på spanska.. ifall jag orkar. första gången jag fick alla rätt på ett glosförhör nu i åttan va det jag hade förra veckan tror jag, blev faktiskt jätte glad hihi, även fast det bara va ett glosförhör, hehe. nemen nu måste jag gå, hejdooo/e
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeet. ganska så gammal, haha hitta massa bilder och videosar ifrån min gamla mobil, pinsamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback