Under the Sun

Det är söndag, 2 juni, alltså 5 dagar kvar till Napaaa. I fredags var jag och min storebror på studentfirande i Alingsås, där jag får reda på att Nas skulle komma till Liseberg på kvällen. Den lyckan!!! Shit. Förstod inte att han skulle komma förrens jag väl såg honom på scen. Sjukt jävla duktig är han. Publiken var soft, och efter konserten hängde vi med några riktigt sköna människor och tog en ganska så scen buss hem. Haha jävligt lyckad kväll asså. På tisdag åker jag till Liseberg igen, Panda Da Panda kommer dit för fan. På onsdag tar alla Skövdes 94or studenten och senare på kvällen spelar Isak Strand i Tibro, haha det är konstigt men grymt!!! Under dessa dagar kommer jag packa och behöva plugga lite också. Sen åker jag. Kram på er alla :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback