Magna Carta... Holy Grail - JAY-Z

Jag önskar att jag hade orken att lägga in bilder från min mobil på min dator, men jag har inte gjort det på flera månader och orkar verkligen inte. Krångligt och massa krångel bara. Hej iaf!! Har haft en sjukt bra, rolig och riktigt konstig helg med underbart roliga människor osv. Jag fick semester i fredags, 18 om 10 dayz, Smögen om 11 dayz, Maggan om 30 dayz. Och även massa andra grejer men det jag skrev nu är de roligaste sakerna jag ska göra typ. Ganska nöjd ändå. Har jävligt bra saker att se fram emot. Har mått så för jävligt idag, ingen söm knappt på två nätter och supit jävel har vi gjort dessutom. Power Hour igårkväll, världens bästa drinking game för dig som vill bli dödsfull på en kort tid. Orkar inte förklara hur man gör :) hejdå ville ba uppdatera bloggen lite. Vad gör man inte för sina 43k besökre jag har varje sekund liksom? Ja ja. Ha det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback