Wake me when it's over

Har haft ett jätte bra jullov som jag verkligen inte ville skulle ta slut, Mirjam fyllde 18 i torsdags och i fredags hade vi överrasknings fest för henne, vilket blev väldigt lyckad, så sjukt kul och så roligt att så många kom. Idag började skolan, jag fick två jobbiga läxor och efter skolan gick jag och Mirjam och tränade, nu i efterhand är det as gött så klart. Allt jag vill göra, är att sätta mig på ett plan, mot varma bredd grader, med "Lies" på högsta volymen, till ett jävla party ställe där jag skulle träffa hur många goa människor som helst och leva. INTE gå i skolan. I helgen ska jag istället på dans lärar utbilndning och probably träffa en jag lärde känna i Frankrike, blir nog helt okej kul helg hoppas jag. Kram på er alla, kämpa kämpa kämpa. "Bara" 24 veckor kvar till sommarlov. Kom igen niggas, det klarar vi alla. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback