MINA SPOTIFY LISTOR

Först en som jag gjorde innan vi skulle åka till Ayia Napa, vilken blev listan som vi spelade varje dag/kväll/natt och som vi alla fortsätter lägga till låtar på eftersom det har blivit våran partylista här hemma med. Använder den även när jag går ut och går! Här är den: AYIANAPA12
 
Sen en som jag lyssnar på dagligen, min egna. Jag har två som jag lyssnar på, vet inte varför för båda är det typ samma låtar på... jaja. Här är dom: I don't care, I love it & Music is the New Sex.
 
Har iofs måånga fler, typ en egen SHM lista, en egen Mumford & Sons lista, Håkan, gamla låtar, en sova lista med mera, hoppas ni gillar dom! Hihi. Nu ska jag bara ta det lugnt, ganska bra dag ändå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback