LIVE FAST, DIE YOUNG, BAD GIRLS DO IT WELL

Några bilder ifrån jan-feb, mest februari. Lite uppdatering är kul iaf hehehe puss. Btw var på årets första Örgryte match i lördags, stog ute i 2 timmar och mådde redan som jag gjorde.. Nära döden upplevelse. På fredag drar jag & Mirjam till Norge för att hälsa på min mycket älskade storbror. Ska bli hur kul som helst att åka upp dit igen, var inte så längesen, men det ägde verkligen då. Hela denna dagen har jag kollat OTH säsong 8, inte hela säsongen haha men några avsnitt, älskar det. Börjar dock gråta varenda lilla jobbiga sak som händer. Blir ju fan nervös, är ju bara denna och 9onde säsongen kvar. Aha sen då??? Livet efter det, vad gör jag då. Ne skoja har ju tumblr. HAHA låter som världens mest osocialaste person. Serri detta skulle inte ens bli ett långt inlägg. En till btw, jag gillar inte kärlek, inte idag iaf. PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

vart i norge ska ni?? ska också ditt till helgen lolol

2012-02-06 @ 21:14:55
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback