Nu ser jag livet genom dom svartaste glasen

Jag har haft en jätte mysig dag förutom morgonen.. missade helt att vi hade sovmorgon idag till 9 eller 10.. fatta inte, som tur var så va det inte bara jag som hade glömt det. Men efter skolan så mötte jag Jonna i cafeterian och efter en liten stund kom Mirjam, så började vi vandra ner mot Pim's för att fika och bara prata av oss och det va superduper mysigt!! Imorn är det program dag vilket innebär att vi har sovmorgn till 10, något kul, sen lunch på O'learys och efter det, bowla!! Känner att det kommer bli en bra dag, förutom att jag ska på "matte möte" 14.15.. wtf?? Aja, blir väl bra, så att jag får den hjälpen jag behöver. Funderar på en frågestund kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback