Du ser på mig, vännen

Nu är alla föreställningar klara, gjorda och slut osvosv.. Är helt ok nöjd med hur det gått, andra föreställningen gick sådär, hörde inte gitarren och därför kom jag av mig liite grann, men det gick bra. Blir hur glad som helst när folk kommer fram och säger hur duktig jag var och sånt,(nu lät det som att jag ville skryta eller något men det vill jag inte) utan alla dom som sagt det hade jag nog inte gjort det haha.. Bilder kanske kommer upp, om jag orkar. Imorgon har jag sovmorgon till klockan 10.00, illgött! Nu är jag jätte hungrig och ska käka och plugga.. Kul. Men jaja, haa det bra! Imorrn fredag btw!!!!!
"Your heart will plummet like mine did"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback