I'm in the club so damn gone

Har bara haft en sån där glad dag idag. Tycker inte jag varit sur eller elak mot någon eller jo asså på matte np blev jag rätt sur, men på provet!! det har inga känslor liksom. Jag har även varit rätt så pigg, sovmorgon och fredag imorgon och flera andra + kommer i mitt huvud! Det enda minuset är svenskan... jag sitter i en svår sitts, ska jag jobba eller inte? Orkar jag det eller inte? Typ så tänker jag varje dag. Men asså jag har bara varit allmänt duktig och snäll idag, och nu mår jag jätte bra utav det liksom, det är bra att vara snäll, man mår sjlv bra utav det. Annars i skolan brukar jag vara jätte seg, rätt efterbliven och lite surig och irriterad på allt..typ, eller olika dagar. MEN iaf, idag har alltså varit en bra dag, även efter ett jobbigt dans pass... det va liksom kul ändå! Fat ah... nu ska jag skriva rapport!!, tagga imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback