Ger varandra bilder utav helt perfekta mönster

Kom på att imorgon är nog värsta skol dagen på länge, på morgonen har jag 2timmars matte och även en efter lunch, vi har också konditionstest imorgon, 2km(tror jag), kommer vara helt död efteråt och sen har jag SO prov ocks, jävla onsdag säger jag bara. Det enda bra kommer nog vara att jag & Mirjam ska ha slappis/skön dag efter skolan, fast på kvällen är det föräldrarmöte och det ska vi vara med på... skolan måste älska mig eller kanske hata mig och vill plåga mig..hmm. Glädjer mig med ett eller två glas coca cola nu.

Kommentarer
Postat av: isabella såklart!

heeeej tjejen! jag vet att vi inte känenr varandra men du verkar som en trevlig tjej :) tänkte att du kanske vill ta en fika eller möjligtvis en glass om vädret vill, nååågon vecka framöver??

2011-05-18 @ 18:54:39
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback