you belong to me☆

Igår vart det måndag och idag tisdag. Igår såg jag ut sådär. Jag har verkligen inga bilder som är tagna nyss, förutom denna då. Jag har ingen bra kamera så det får bli sämsta mobil kamera bilder. Idag var jag i skolan, efter skolan gick jag hem, sov, åt god mat och sen har jag bara suttit framför datorn, kollat mycket på Peace & Love, om jag nu ska dit eller inte, vill så mycket så det spricker. Bob Dylan, Håkan Hellström, Rebbeca & Fiona m.m, så jävla mycket min festival. Hoppas på det bästa. Nu laddar jag hem lite nya låtar som jag upptäckt precis, thank god for music. Utan den hade jag dött...nästan. Blir skönt att åka till Boårs i helgen, det är vad jag ska göra. Nästa helg åker jag till Arvika och får då träffa min William, äntligen. Nu ska jag gå ner på mitt rum och sova eller något.love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback