Summer Rain

Nemeeen hej!Idag är det tisdag och jag är inte helt frisk än men jag tog mig till skolan för där vart det nationellt prov i fysik, labb...gick öhh dåligt. Efter det hade vi värsta håltimman sen var det SO och sen svenska och sen luunch! Blir alltid lika glad även fast det kanske inte är världens godaste mat ibland men det är iaf mat. Efter det vart det dags för hemkunskap där jag & Mirjam lagade fisksoppa och till efterrätt, banan och choklad. Vår lärare tyckte inte om att vi inte hade några grönsaker...hehe, men jag tyckte det var jätte gott. Efter skolan vandrade jag hem till my place och satte mig direkt i soffan och väntade på mamma eftersom att vi skulle åka och kolla på soffa till mig men hittade ingen men jag hittade andra saker som en jeans jacka som ska bli en jeans väst, en humoristisk kopp, en berlock, öhhh inget mer tror jag. Nu har jag kommit hem och ska bara ta det lilla lugna och sedan åka hem till min vän och så ska jag sova där inatt! Blir mysigt. PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback