Saker jag älskar

Att hitta pengar. När man ligger i ett lite för varmt bad och har ett kallt glas coca cola brevid sig. Omtänksamma människor. Mina vänner. Coca Cola. Håltimma i skolan. Sovmorgon. Dom perfekta jeansen. Grymma fester. As god mat. Slö dagar. Människor som minns en då bara bara har setts en gång. Solen. Göteborg. Topshop. Musik. Goa fester. Sena, varma sommar kvällar tillsammans med sina bästa. Bada naken. När man mår hur bra som helst utan någon speciell anledning. Min familj. Nyfunna härliga kompisar. Fika. Håkan Hellström. Holding hands. Nyrakade ben. Att mysa. Skratta så mycket så att det gör ont i magen. Stockholm Boogie. Rolig humor. Konstiga typer. Young Thai. Att vara ute hela natten på sommaren så man ser soluppgången. The xx. Party musik. Entourage. När det går jätte bra i skolan. Sådana som kan mitt namn utan att jag har en blekaste anging om vilka dom är, ett litet + om efternamnet är på där också. Människor gör stunden rolig även fast allt har kört sig. Breda sängar. Sommaren. Att hinna med bussen efter mycket spring och språng. Oskar Linnros & Daniel Adams-Ray-med varann!!Snook. SovmorgAn. Den där känslan efter man har varit jätte nervös men att allting sen går jätte bra. Hög musik. Skor.

Och väldigt många fler saker finns det, men mer än såhär kan jag inte komma på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback