Ohhohoooooho oooho M

Oj vilken jobbig skoldag, jag känner mig inte alls frisk, eller alltså jag är förkyld och sånt men jag vet inte om det är feber eller något sånt, får hoppas på att det inte är så. Jag har haft en jävligt crazy men bra helg ändå, kanske mår som jag förtjänar, om man tänker efter. I fredags tog vi det bara lugnt, kolla på film och käka på Young Thai. På lördag åkte vi in till stan och shoppade lite, jag fick med mig ett par solbrills från H&M 79:90:-. Senare på kvällen var det dags att åka in till Göteborg, så vi åkte in och på bussen höll jag på att kissa ner mig, så nu vet ni det. Men iaf, vi tog första bösta buss till Askim, där det var fest hos en kompis till mig, Cecilia heter hon. Det var roligt att träffa henne och roligt att träffa alla dessa nya människor. Senare på kvällen drog vi hem till en kille som var på Cecilias fest och som hette Melker, vi var där tills vår buss hem gick. Hans lägenhet var så jäkla fin!! Anyways så hade jag en riktigt bra helg men samtidigt ganska wierd... Puss på mina bästa vänner Mirjam & Linnea som varit med mig hela denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback