Dirty Talk


Dessa bilder togs hemma hos Martina av Martina som togs i fredagskväll då vi åt och fixade oss hos henne och som jag tog från hennes blogg. Dom andra två helg dagarna har jag bara tagit det lugnt på med min bästa vän Mirjam, ni som läser min blogg borde fattat för ett bra tag sen vem min bästa vän är vid denna stund. Ilovelovelovelovelovehermorethanever.
För att prata om annat så kan vi prata om min fredagskväll, eller ja det finns inte mycket mer att säga än att jag har rätt så roligt, lite kallt men det vart de värt. En nära vän till mig, Angelica heter hon, var med under kvällen också, det var riktigt roligt, vi prata om allt från a - ö. Idag har jag beställt hem balklänningen jag ska ha, eller vi får väl se om den passar osv men jag hoppas på det bästa!! Jag har för det mesta bara legat hela dagen idag också, annars har jag gjort i ordning i mitt rum, tänkt på att göra hemkunskaps läxan..har inte kommit längre än att titta på lappen och...ja inget mer. Ska vara inlämnad imorgon och är egentligen ganska försenad men jag förstår inte vad man ska göra...haha det är det som är hela grejen, och jag glömde mina anteckningar i skolan också så det kördde sig ju lite faktiskt men får väl hoppas på att det går bra att jag lämnar in den imorgonkväll eller nåt. Ha en fin fortsatt snöig söndag! Love

Kommentarer
Postat av: Isabella*

tack för fredagen tjejen! lite lustigt att träffa på dig sådär precis då :)



snygg blogg föresten, glad att jag hittade den!

2011-03-27 @ 22:18:52
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: amanda bastiaans lindgren

Åh herre vilken bild haha.. Men tack för i fredags finfina esther<3

2011-03-29 @ 00:49:41
URL: http://amandabastiaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback