Some day you'll find the love

Nu tittar jag på videon från ett lucia framträdande, det va nog inför dom små, alla 0-3:an eller något sånt. Söta. Men helt ärligt är det inte så roligt att det på det och det går inte att spola fram heller... Det låter jätte bra!! Verkligen... Nej men lite bra iaf. Lite pinsamt äre när man bara hör mig på duetten, hehehe.
Igår hade jag en bra dag, jag & Mirjam åkte till Skövde runt fem och gick till willys för att där möta Martina, Alexandra och Sofia. Riktigt härliga tjejer dom där tre! Vi gick hem till Martina och lagade wok och pratade om allt från a-ö om man säger så. Senare på kvällen kom Max, Marcus och Julian det var också trevligt. Hela kvällen va trevlig tycker jag! Idag ser min dag ut såhär: Jag ska ta det lugnt!! Imorgon åker vi ju till Sälen och jag vill vara utvilad till det. Det ska bli roligt att åka dit och skönt också att komma bort lite, var ett tag sen jag åkte bort så ja, skönt! By the way så sakanr jag min käraste vän Linnéa, inte kul att tänka på att du faktiskt ska vara borta i en vecka och kommer inte hem förrens på tisdag då skolan börjar. Ska inte bli roligt med skolan, inte ett dugg kul. Jag ska nämligen verkligen ta tag i skolan nu. Men neee, orkar inte skriva mer. Puss, ha en bra lill lördag!
That you'll love forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback