Pon De Floor

As I said I gut my hair shorter yesterday....3 cm. Hmm, tänkte klippa längre men alltså, nej, det blev bara inte så.. HAHA... såg nu att jag skrev att jag skulle klippa mig längre.. jag är trött! Efter att jag vart hos frisören åkte vi in till Skövde och jag fick med mig ett hårband, (turban)... Mirjam sov hos mig inatt och vi hade sovmorgon till klockan tio för vi skulle gå till ungdomsmottagningen med skolan, det va skönt för efter det gick vi till Vete 6 Råg och åt där sen gick vi hem till Mirjam och hämtade en lapp som hon sedan glömde...menmen så gick vi till skolan och valde då gymnasie, såhär ser det ur för mig:
1 SA Skövde
1496
Samhällsvetenskapsprogrammet 
Inriktning Beteendevetenskap
2 ESMUS Skara
1495
Estetiska programmet, Musik
3 ESEST Skövde
1496
Estetiska programmet, Estetik och media
Jag kan ju ändra mig men som jag tänker nu så vill jag göra mitt val så som det är här ovan.
Annars har min dag bestått utav pluggeliplugg här hemma med mig själv och datorn och musiken. Nu ska jag nog sitta här ett tag  till och ladda ner lite skön musik, ha det så jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback