Johnossi - Roscoe - Rebecca & Fiona mix

Godkväll! Idag har inte jag varit i skolan för jag har inte mått så bra som jag skev i förra inlägget tror jag... Så jag va här hemma och kolla solsidan och the break-up och nyss tittade jag på rock-a-doodle! Jag ska strax duscha hade jag tänkt men först måste jag göra min syslöjds läxa vilket jag verkligen inte känner ett piss för. Den handlar om hmm, kläd arbets miljön i utlandet typ... Jätte jobbigt. Men men! Jag har bestämt mig för att den ska bli klar innan elva så får väl ta o börja nu då... Imorgon ska jag nog till skolan om jag orkar, (vilket jag egentligen inte gör) hate school. Nej, nu ska jag sluta vars så negativ... Jag har fortfarande inte gjort min sysslöjdläxa och det är sju minuter kvar tills klockan är elva... Dumma mig. Godnatt och ha det så hilma fint!
Johnossi – Roscoe - Rebecca & Fiona Remix
Rebecca och Fiona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback